Адміністрація Валякузьминської ЗОШ І-ІІ ст. з 12 травня до 12 червня 2020 року відновлює реєстрацію учнів, які у 2020/2021 н.р. будуть навчатися в першому класі. Прийом документів та їх копій буде здійснюватись, як в електронній формі, так і особисто.
- Прийом документів на електронну пошту valiakyzminscooll@ukr.net подається у сканованій формі без електронного цифрового підпису із дотриманням вимог щодо реєстрації. Надіслані у такий спосіб вхідні документи реєструються окремо від інших документів із зазначенням електронної адреси відправника та адресата.
- Прийом документів особисто від громадян здійснюється без присутності дитини із забезпеченням дотримання основних правил санітарно-епідеміологічного захисту забезпечення безпечних умов перебування у приміщеннях закладу освіти (допуск відвідувачів у засобах індивідуального захисту та забезпечення відповідного дистанціювання між присутніми з метою убезпечення утворення скупчення людей).
При реєстрації батькам необхідно мати:
- свідоцтво про народження дитини (оригінал);
- документи що засвідчують реєстрацію батьків та дитини за територією обслуговування школи (оригінали).
- Заповнити зразок заяви (викачати із сервера).
Зарахування учнів відбудеться до 15.06.2020.
З повагою адміністрація.
![](/_pu/0/s04405047.jpg)
|