Главная | Регистрация | Вход | RSSП`ятниця, 03-05-2024, 15:30:24

Мій сайт

Меню сайта
Категории раздела
Новини нашої школи [0]Новини ОТГ [0]
Новини УО Глибоцької РДА [0]Новини ІППОЧО [0]
Новини Департаменту Освіти і Науки Чернівецької області [0]ОГОЛОШЕННЯ [0]
Наш опрос
Оцініть наш сайт
Всего ответов: 3
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Критерії оцінювання

Критерії оцінювання  учнів 1-4 класів 

Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1-2 класів НУШ

Лист МОН України від 30.03.2021 щодо оцінювання навчання учнів 3-4 класів НУШ

Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 3-4 класів НУШ

Додаток 1 до наказу №1146 від 16.09.2020

Оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класів

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класів 

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 1 класу (наказ МОН № 924 від 20.08.2018)

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу (наказ МОН № 1154 від 27.08.2019)

Рівневе оцінювання результатів навчання учнів 3-4 класів НУШ

 Критерії оцінювання  учнів 5-9 класів

 Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти».

Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».

Критерії навчальних досягнень учнів з математики
Критерії навчальних досягнень учнів з трудового навчання

Критерії навчальних досягнень учнів з інформатики

Критерії навчальних досягнень учнів з біології

Критерії навчальних досягнень учнів з географії

Критерії навчальних досягнень учнів з природознавства

Критерії навчальних досягнень учнів з хімії

Критерії навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії

Критерії навчальних досягнень учнів з правознавства

Критерії навчальних досягнень учнів з історії

Критерії навчальних досягнень учнів з української мови

Критерії навчальних досягнень учнів з іноземної мови

Критерії навчальних досягнень учнів з літератури

Критерії навчальних досягнень учнів з основ здоров`я
Критерії навчальних досягнень учнів з фізичної культури

Результати навчальної діяльності учнів на всіх етапах шкільної освіти не можуть обмежуватися знаннями, уміннями, навичками, метою навчання мають бути сформовані компетентності, як загальна здатність, що базується на знаннях, досвіді та цінностях особистості.

Компетентності не суперечать знанням, умінням, навичкам, вони передбачають здатність осмислено їх використовувати. Удосконалення освітнього процесу з урахуванням компетентнісного підходу полягає в тому, щоб навчити учнів застосовувати набуті знання й уміння в конкретних навчальних та життєвих ситуаціях.

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзья сайта

Copyright MyCorp © 2024
Используются технологии uCoz