Главная | Регистрация | Вход | RSSП`ятниця, 03-05-2024, 13:59:16

Мій сайт

Меню сайта
Категории раздела
Новини нашої школи [0]Новини ОТГ [0]
Новини УО Глибоцької РДА [0]Новини ІППОЧО [0]
Новини Департаменту Освіти і Науки Чернівецької області [0]ОГОЛОШЕННЯ [0]
Наш опрос
Оцініть наш сайт
Всего ответов: 3
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Школа безпеки

Правила поведінки  в умовах воєнного стану

Пам’ятайте, що в критичниий момент необхідно бути зібраними, сфокусованими, не реагувати на можливі провокаціі. Від цього залежить ваша безпека.

Дотримуйтесь порад:

  • Носіть із собою документ, що посвідчує особу.
  • Тримайте в кишені одягу записи про групу крові й про можливі проблеми зі здоров’ям.
  • Намагайтеся якнайменше перебувати поза житлом і роботою, уникайте місць скупчення людей.
  • За можливості уникайте демонстрації патріотичної атрибутики: це може спровокувати агресора.
  •   Пам’ятайте, де розташовані найближчі від оселі, роботи чи місць, які ви часто відвідуєте, сховища та укриття.

У жодному разі: ї

  • Не повідомляйте про свої плани малознайомим людям, не сперечайтеся з ними.
  • Уникайте колон техніки й не стійте біля військових машин.
  •  Не фотографуйте й не знімайте відео в присутності людей у військовій формі.
  •  Не спостерігайте за ходом військових дій, ховайтеся одразу, як почуєте постріли.
  •  Не носіть із собою зброї, не показуйте військовим нічого, що навіть за формою може нагадувати зброю.
  • Не підбирайте покинутої зброї або боєприпасів.
  • Не торкайтеся вибухонебезпечних або просто невідомих чужих речей, бо звичайні побутові предмети можуть бути заміновані.
  • Не носіть армійської форми, камуфльованого одягу чи одягу з шевронами. Надавайте перевагу одягу темних кольорів, що не привертає уваги.

 

Алгоритм дій у разі виявлення предмета підозрілого на  вибуховий пристрій

 В сучасному світі, окрім військової загрози, поширюються атаки на критичну інфраструктуру, транспорт, ІТ-систему, комунікації, можуть виникнути проблеми з медичними послугами,  системами зв’язку, електропостачання тощо. Варто пам’ятати, що відповідна підготовка, чітке розуміння алгоритму дій при виявленні військової загрози, вибухових предметів тощо допоможе зменшити негативні наслідки для колективу та суспільства в цілому.

 

Не залишайся байдужим та будь завжди пильним

Звертайте увагу на підозрілих осіб з нетиповою поведінкою:

– часто озирається і має при собі підозрілий вантаж (коробки, валізи тощо);     – виявляє зацікавленість щодо роботи об’єктів газо-, водо-, тепло-, енергозабезпечення, інших важливих підприємств;                                                       – знаходиться без явних на те причин біля залізничних мостів, автомобільних доріг, шляхопроводів та інших об’єктів із підозрілими предметами.

Запам’ятайте прикмети підозрілих людей і негайно повідомте про це співробітників міліції (102), Служби безпеки України або інших служб. Звертайте увагу на підозрілі предмети в транспорті або в людних місцях (покинуті сумки, коробки тощо). Негайно повідомте про знахідку співробітників міліції (102). Будьте уважні, уважні і ще раз уважні!

 

Переконайтеся у тому, що ви знаєте, куди звертатися за допомогою у випадках виявлення підозрілих та вибухонебезпечних предметів!

Служба порятунку ———————- 101
Правоохоронні органи —————— 102
Швидка медична допомога ———— 103
Аварійна служба газу ——————- 104

Дзвінки на номери всіх екстрених служб (101,102,103,104) БЕЗКОШТОВНІ і можуть бути здійснені навіть тоді, коли на рахунку телефону відсутні кошти.

 

Дії у разі виявлення підозрілого предмета

– негайно повідомити безпосереднього керівника, керівника закладу;

– чітко виконувати вказівки керівництва закладу, у разі необхідності негайно організувати евакуацію людей з будівлі  закладу освіти  в безпечне місце;

Якщо підозрілий предмет виявлено на території:                                             – негайно припинити всі роботи в місці (районі) виявлення предмета (заглушити двигуни, зупинити техніку);                                                                                – по можливості попередити про знахідку інших осіб, які знаходяться поруч;                                                                                                           – швидко відвести на максимальну безпечну відстань (не менше 100 метрів) усіх людей, які знаходяться поблизу, при цьому рухатись назад необхідно по своїх слідах;                                                                                            – у разі залишення підозрілого предмета невідомою особою, свідком чого ви стали, необхідно запам’ятати її зовнішність, одяг, автотранспорт та його номерні знаки;                                                                                                         – позначити місцезнаходження предмета, по можливості огородити його (для огорожі можна використовувати різні підручні матеріали: дошки, жердини, гілки, мотузки, шматки яскравої матерії тощо);                                       – по можливості у разі наявності фотозасобів здійснити фотофіксацію предмета та місце його розташування;                                                                      – зберігайте спокій та не панікуйте, при цьому надавайте допомогу літнім, важкохворим людям і дітям;                                                                   – негайно повідомте оперативні служби, надавши інформацію про характерні ознаки предмета (місце його розташування, дату і час виявлення та особу, яка його виявила), за телефонами:

102 – У разі виявлення підозрілого об’єкта;

101 – У разі виявлення боєприпасів;

– не допускайте до небезпечної зони інших людей та, знаходячись якнайдалі від місця виявлення або за будь-яким захисним укриттям, обов’язково дочекайтеся представників правоохоронних органів або ДСНС України;                                                                                                                           – у разі загрози виникнення вибуху негайно лягайте на землю у найближче заглиблене місце (канави, ями, ритвини тощо), ногами до епіцентру вибуху, обличчям вниз та прикрийте голову якимись речами або руками, при цьому долонями щільно закриваючи вуха та відкривши рот для урівноваження тиску. Звуковий (акустичний удар) може призвести до розривів судин та барабанних перетинок.

 

У разі виявлення підозрілого предмету категорично забороняється

 –  торкатися предмету, переміщати,  розкривати його;

– користуватися засобами радіозв’язку, мобільними телефонами (вони можуть спровокувати вибух);

– заливати його рідинами, засипати грунтом, піском або чимось його накривати;

– намагатися самостійно знешкодити предмет;

– здійснювати на нього звуковий, світловий, тепловий чи механічний вплив, адже практично всі вибухові речовини отруйні та чутливі до механічних, звукових впливів та нагрівання.

Основні характерні ознаки, що вказують на можливу належність підозрілого предмета до вибухового пристрою ( надалі – ВП)

– знаходження в місцях з масовим перебуванням людей (громадському транспорті) без нагляду валізи, пакунка, коробки тощо;                                                – зовнішня схожість на боєприпаси та піротехнічні вироби;

– коробки, сумки, мішки залишені без нагляду власників;

– предмети є незнайомими або незвичними для цієї обстановки чи території;                 – наявність на предметі розтяжок, дротів, що тягнуться від предмета, мотузок, скотчу;                                                                                          – наявність джерел живлення (батарейки, акумулятори тощо), антен з радіопристроєм, годинникового або електронного таймера;                             – наявність підозрілих звуків, що лунають від предмета (цокання годинника, сигнали через певний проміжок часу);                                                   – характерний запах (гасу, розчинника, пально-мастильних і хімічних матеріалів тощо);                                                                                                 – наявність елементів (деталей), що не відповідають їх прямому призначенню;

– наявність у контрольованих зонах залишеного власниками підозрілого транспорту;

– наявність сторонніх підозрілих предметів у дверях, вікнах, дереві, закріплених за допомогою дроту, ниток, важелів, шнурів тощо;

– предмет може бути залишений у приміщенні, на території закладу, на прилеглій території,  підвішений на дереві або залишений на лавці;                     – особа з предметом у руках чи у специфічному одязі, який дає змогу приховати на тілі вибуховий пристрій,  за будь-яких обставин намагається безпосередньо наблизитися до закладу освіти.

Позначення небезпечних ділянок та місць виявлення вибухонебезпечних предметів підручними засобами

Для позначення небезпечних ділянок та місць виявлення вибухонебезпечних предметів можуть використовуватись наступні підручні засоби:

– кам’яні стовпи або купи каміння;

– палиці, встановлені навхрест;

– фарба, нанесена на дерева або скелястий ґрунт;

– прокопані канави, насипані піском смуги;

– інші знаки, перешкоди.

Під час знаходження в небезпечних районах всі знаки, що викликають сумнів, необхідно розглядати як попередження про небезпеку!

Демаскуючі ознаки районів, що становлять мінну небезпеку

– наявність дротяних розтяжок;

– часткове оголення корпусу міни;

– наявність тари (контейнерів) військового зразка, запобіжних чек;

– горбки або місця, що виділяються серед певної однорідної території (засохла трава, ґрунт без рослинності тощо);

– укупорка, котушки;

– скелети загиблих тварин;

– необроблені ділянки землі;

– старі оборонні фортифікаційні споруди тощо.

Найбільш імовірні місця встановлення мін, мін-пасток та виявлення вибухонебезпечних предметів

Особливу увагу та пильність слід приділяти:

– колишнім військовим позиціям та оборонним укріпленням;

– контрольним дорожнім пунктам;

– місцям переправ через водні перешкоди;

– залишкам військової техніки;

– вузьким місцям, де неможливо обійти або об’їхати перешкоду;

– ґрунтовим дорогам та узбіччям доріг з твердим покриттям;

– необробленим ділянкам землі;

– будинкам та спорудам, що покинуті місцевими жителями.

Ніколи не заходьте у райони, позначені  знаками мінної небезпеки «НЕБЕЗПЕЧНО МІНИ!»

 Надання допомоги постраждалим від вибухонебезпечних предметів

У разі надзвичайній події, пов’язаної з вибухом вибухонебезпечного предмета, рекомендується діяти наступним чином:

– зберігайте спокій, не кидайтеся зразу до постраждалого та не робіть будь-яких рятувальних дій у зоні, яка може бути замінованою;

– відмітьте час та точне місце події;

– викличте на допомогу спеціалістів з розмінування та медичних робітників;

– попросіть постраждалого від міни не рухатись та повідомте йому, що допомога вже в дорозі;

– візьміть аптечку першої допомоги. Після того, як постраждалий буде перенесений в безпечне місце спеціалістами підрозділу з розмінування та у разі відсутності медичного персоналу, ви можете надати необхідну першу допомогу відповідно до вашої медичної підготовки;

– перевірте дихання постраждалого. У разі необхідності та можливості прочистіть дихальні шляхи, зробіть штучне дихання, або зробіть заходи з відновлювання серцево-легеневої діяльності;                                                      – зупиніть кровотечу. Підніміть поранену кінцівку вище рівня серця. Використовуйте будь-який перев’язувальний або підручний матеріал для накладання давлючої пов’язки;                                                                      – якщо поранений знаходиться без свідомості, покладіть його на спину або проміжне положення (між положенням лежачи на животі і на боку);

– захистіть постраждалого від вітру, дощу, холоду або яскравого сонця. Допоможіть йому залишитися у теплі та зберігати спокій. Розмовляйте з ним та пояснюйте йому, що збираєтесь робити;

– дайте постраждалому води;

– коли постраждалого буде віднесено до машини, негайно відвезіть його до медичного закладу та залиште інструкції для викликаного вами транспорту;

– під час транспортування забезпечте правильне накладання пов’язок та зупинку кровотечі;

– ніколи не  накладайте швів на рани та не робіть складної медичної допомоги, якщо ви не лікар.

 

АЛГОРИТМ ДІЙ ПРИ ВИНИКНЕННІ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ

 При виникненні пожежі 

      1. Доповісти про виникнення пожежі черговому адміністратору, та директору навчального закладу.

до 30 сек.

      2. Отримати у чергового сторожа ключі (взяти з шафи ключі від запасних виходів), та відкрити два запасні виходи адміністративного корпусу.

до 50 сек.

     3. Подати сигнал (три довгі дзвінки) на проведення евакуації учнів та працівників з навчального закладу.

       При можливості оповістити голосом через радіомережу, або особисто голосом проходити при цьому по поверхах будівлі.

       Три довгі дзвінки, (механічний дзвінок) та команди голосом.

       Приклад: Увага Всім!!! Сталася пожежа на 2-му поверсі будівлі, проводиться евакуація, всім негайно покинути приміщення до10 сек.

до 2 хв.

      4. Під час евакуації знаходитись на проході поруч з вчительсько ю і направляти потоки учнів до запасних виходів, не допустити при цьому перехрещування потоків між собою.

    ІІ поверх:  учні з лівої сходової клітки на лівий вихід з правої сходової клітки на центральний вихід.

    І поверх: на центральний вихід.

      5. Надавати допомогу (при можливості виходячи з ситуації) в евакуації матеріальних цінностей і документів приймальної директора навчального закладу.

     6. Надати допомогу пожежному розрахунку в організації гасіння пожежі (при можливості вказувати) шляхи підходу до епіцентру пожежі та інше)

 

Дії при виявлені ртуті

         а) виявленні великої кількості ртуті

1. Негайно особисто повідомити чергового адміністратора та директора про подію.

до 30 сек.

2. Організувати ізоляцію місця розливу ртуті(огородити місце розливу ртуті)щоб не допустити переміщення дітей та педагогів через місце розливу ртуті.

до 2 хв.

3. Подати сигнал (голосом по радіо, голосом при обходженні по коридорах, або три довгі дзвінки) на проведення евакуації учнів та працівників з навчального закладу з того корпусу де розлита ртуть.

Три довгі дзвінки, (механічний дзвінок) та команди голосом.

     Приклад: Увага Всім!!! В коридорі навчального закладу виявлено розлив ртуті всім негайно покинути навчальні класи. Зібратись на стадіоні навчального закладу.

до 30 сек.

4. Після завершення екстреної евакуації вживає заходів щодо недопущення дітей у приміщення навчального закладу.

5. Зустрічає і супроводжує спеціалістів для проведення демеркуризації.

Дії при виникненні буревію, урагану, смерчу чи інших стихійних лих

      1. З отриманням інформації (від чергового управління або відділу з питань НС місцевого органу виконавчої влади, місцевого самоврядування, відділу освіти про загрозу буревію, урагану, смерчу, негайно довести інформацію до чергового адміністратора та директора.

до 30 сек.

       2. Оповістити учнів та вчителів про насування стихії. Інформувати їх про закриття вікон в кабінетах та дверей щоб уникнути їх побиття.

         Приклад:Увага Всім!!! Насувається (смерч, ураган, шквальний вітер) терміново закрити вікна та двері, відійти від вікон, не панікувати

до 5 хв.

       3. Перевірити та при необхідності закрити вікна на поверхах корпусів щоб уникнути їх побиття

до 10 хв.

      4. Не допускати виходу учнів з навчального закладу перед та під час проходження стихії.

      5. Після стихії перевірити цілісність вікон в коридорах, дверей та даху покрівлі на предмет пошкодження і доповісти директору.

Дії при захопленні заручників в навчальному закладі:

     1.Негайно проінформувати про факт захоплення заручників у навчальному закладі:

- чергового адміністратора;

- директора навчального закладу (особисто, або по телефону,чи передати через кого небудь)

- чергового міського відділу МВС України за (тел: 102);

- диспетчера міського відділу ДСНС (тел: 101);

- чергового управління СБУ (тел: 52-22-95 );

-при неможливості повідомити всіх або повідомте хочаб одного з них.

Негайно будь яким способом

          2. По можливості вияснити (зрозуміти) чого хочуть терористи, визначити для себе, хто з них найнебезпечніший (нервовий, рішучий, агресивний).

         3. Виконувати всі вказівки ватажка, нічого не починати робити, без дозволу терориста.

         4. Не апелюйте до совісті терористів, це майже завжди марно. Не наполягайте на своєму. Говорити треба спокійно і дивитися прямо у вічі злочинцю

        5. Не підвищуйте голос і не жестикулюйте, навіть якщо ви хочете про щось попередити

       6. Не квапте нікого і самі не робіть необдуманих дій.

       7. Якщо поблизу стався вибух, не поспішайте покинути приміщення. Вас можуть прийняти за злочинця і ви мимоволі станете мішенню для групи захоплення.

      8. Продовжувати виконувати свої обов’язки в залежності від обставин, що склалися.

     9. Зустріти самому(по можливості)групу захоплення і чітко повідомити де знаходяться терористи їхні вимоги, озброєння, кількість захвачених людей, підходи до місця їхнього перебування та інше.

     10.   Надалі діяти відповідно до розпоряджень керівника антитерористичної операції.

Дії при вибуху на території об'єкта:

         1.У випадку вибуху необхідно негайно доповісти

- черговому адміністратору;

- директору навчального закладу (особисто, або по телефону, чи передати через кого небудь)

Негайно любим способом.

        2. Організувати евакуацію персоналу з осередку вибуху, зруйнованих або ушкоджених вибухом приміщень;

        3. До прибуття служби швидкої допомоги організувати надання постраждалим первинної медичної допомоги;

         4. Організувати ожорону місця вибуху і забезпечити його ізоляцію до прибуття компетентних органів;

          5. При виникненні пожежі вжити заходів щодо гасіння власними силами і наявними протипожежними засобами.

Дії при надходженні погрози по телефону:

       1.Зафіксувати дату, час і тривалість анонімного повідомлення, місце установки телефону, на який надійшло повідомлення, його номер і негайно доповісти черговому адміністратору або директору навчального закладу.

Негайно будь яким способом

      2. Спробувати «зав'язати розмову» з анонімом і з'ясувати конкретну інформацію про його особу, професію, місце перебування і, якщо можливо, схилити до добровільного відмовлення від задуманої акції;

     3. Під час розмови вжити заходів щодо запису фонограми анонімного повідомлення, визначення номера телефону анонімного абонента шляхом використання технічних можливостей даного телефонного аппарата та свого особистого телефону.

       4. По пам'яті скласти докладний опис висловлених погроз або повідомлення а також висунутих ультиматумах зміст погроз характеристику його голосу та інших вимогах.

      5. Забороняється обговорювати отриману від аноніма інформацію з іншими співробітниками;

Дії при виявленні підозрілого предмета на об'єкті:

       1.Точно визначіть місце перебування підозрілого предмета

        2. Дати вказівку не наближатися, не торкати, не розкривати, не переміщати знахідку, не заливати її рідиною, не засипати піском, не користуватися радіо- і електроапаратурою, переговорними пристроями;

      3. Негайно доповісти

- черговому адміністратору;

- директору навчального закладу (особисто, або по телефону, чи передати через кого небудь)

       4. Опитуванням заявника й очевидців установіть час виявлення предмета;

       5. При необхідності організуйте евакуацію персоналу, використовуючи маршрути, віддалені від місця перебування підозрілого предмета.

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзья сайта

Copyright MyCorp © 2024
Используются технологии uCoz